21 Nisan 2010 Çarşamba

minik simitler

geçenlerde dost tv'ide acıdan tatlıya programında bu simitler yapılıyordu,yapan bayan ısrarla tavsiye edince hemen kalkıp yaptım gayet güzel oldu.
bende sizlerle paylalaşmak istedim
malzemeler
1 çay bardağı yoğut
125 gr margarin
1 yumurta
yarım paket kabartma tozu
un ve susam

yapılışı
oda sıcaklığındaki margarini,yoğurdu,kabartma tozunu ve yumurtanın sarısını (akını üzeri için ayırın)uygum bir kaba alın ve azar azar un ilave ederek yoğurmaya başlayın.
hamurunuz kulak memesi kıvamına gelince ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak iki elinizin arasında yuvarlayarak bir karış uzunluğa getirin ve iki ucunu birleştirerek simit şeklini verin.
hazırladığınız simitlerin üzerini önce yumurta akına sonrada susama batırarak yağlanmış tepsiye dizin ve fırında üzerleri hafif kızarana hadar pişirin (afiyet olsun)

13 yorum:

  1. Eline sağlık arkadaşım simitler nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım benim. Harika görünüyorlar. Ben çoğunlukla atıştırmalık olarak tuzlu şeyler tercih edenlerdenim. Çok uygun bir lezzet.

    YanıtlaSil
  3. canım ellerıne saglık cok guzel görunuyor.tam cay yanına atıstırmalık:)sevgıler

    YanıtlaSil
  4. hımm olsa da yesem dedimbak şimdi bu saatte :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık fıstığımm nefis olmuş simitleri ben affetmem yerimmmm...

    YanıtlaSil
  6. malzemesi de çok kolaymış çok da güzel görünüyorlar ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Selamün aleyküm canım,
    uzun zamandır yoktum.Taşındım,yerleştim çok şükür.
    Görüşmeyeli iyisindir inşaallah?

    bahsettiğin programı bende izliyorum.Güzel tarifler oluyor.Simitler leziz görünüyor ellerine sağlık kardeşim...

    YanıtlaSil
  8. ne güzel olmuş maşallah, sevgiyle yapılmış özenilmiş belli yiyenede şifa olur inşallah
    en içten sevgi selam ve dua ile
    A E O

    YanıtlaSil
  9. ne güzel olmuş maşallah, sevgiyle yapılmış özenilmiş belli yiyenede şifa olur inşallah
    en içten sevgi selam ve dua ile
    A E O

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlaz güzel yorumlarınız için hepine çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Gercekten cok guzel gorunuyor bende denemistim cok guzel oluyor...
    Hayirli Cuma'lar sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. S.A.

    Susamlı simitleri çok severim, ağızda eriyen tatları ile harika oluyorlar. ,Ellerine sağlık canım. İçine biraz sirke ilave etmeyi denedin mi hiç, sirke de kurabiyenin gevrek olmasına katkıda bulunuyor..Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. NE KADAR GUZEL OLMUS SIMITLERINIZ NEDE GUZEL KABARMISS ELLERINIZE SAGLIK

    YanıtlaSil