19 Mart 2014 Çarşamba

Master Chaf'ler Mutfakta Dersimiz elmalı turta :))



 Okulda geçen hafta elmalı turta yampmışlar Muhammed eve geldiğinde heycanla anlattı çok mutlu olmuş.

 Tombiş ellerinede pek yakışıyor eeee armut dibine düşermiş :))
Çocukların ikiside seviyo mutfağı ben bişey yapacağım zaman ikisede birer sandalye kapıp geliyorlar tezgahın önüne bizde yadım edeceğiz diyorlar.



Bence çocuklarlarla beraber mutfağa da girilmeli bir takım sıkıntılar olabilir ama sonuçta çok mutlu oluyorlar.
Amaç onlarla beraber vakit geçirebilmek paylaşımda bulunmak kendilerini çok ama çok mutlu hissediyorlar.
Okulumuzunda bu tarz faaliyetlerde bulunması beni çok mutlu ediyor.


Ecem öğretmenimiz ile Baloncuklar sınıfı ellerinize sağlık.
Ecem öğretmenimize teşekkürler ve sevgiler...

4 yorum:

  1. ayyy ben yerim bunlari aşçılar is basinda benden hamaratlilar o tatli minik ellere saglik neguzde yapmislar cocuklar com merakli bu konuda benimkilerde oyle versem ellerine yapicaklar o derece yani opuyorum sevgiler canim♥♥

    YanıtlaSil
  2. Minik kuzular elmalı kurabiyemi yapmıış yerim ben bunları Allah bağışlasın arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. O minik elleriyle nede güzel lezzetli olmuştur yaptıkları maşaAllah :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil