24 Mart 2014 Pazartesi

Taze fasülye kızartması


Selamün aleyküm.
Taze fasülye kızartmasını Annem bize genelde kahvaltıda yapardı çok severek yerdim.
Bende fasülye kızartmasını sıklıkla yapıyorum hatta bir taşım kaynatıp dondurucuya koyuyorum böylece bu lezzetten kışında faydalanıyorum.
Kalan son taze fasülyelerimide çıkardım dondurucudan ve hafta sonu kahvaltısı için hazırladım ve fasülye kızartmasını sizlerdede paylaşmak istedim gelelim tarife.


Malzemeler
  • Taze fasülye (çalı fasülye) miktar isteğe bağlı
  • 1 tane yumurta
  • Yarım çay bardağı süt
  • Mısır unu







Yapılışı

  • Fasülyeleri haşlayın ve süzün
  • Yumurtayı sütle beraber iyice çırpın tuz ilave edin
  • Mısır ununu genişçe bir tabağa koyun
  • Haşladığınız fasülyeleri önce yumurtalı karışıma sonrada mısır ununa bulayın
  • Kızgın yağda önlü arkalı kızartın ve servis tabağına alın






8 yorum:

  1. HİÇ YEMEDİM,MERAK ETTİM LEZZETİNİ..ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR..

    YanıtlaSil
  2. ayy ben bayılırım ellerine sağlık canım şifa olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Fasulye kızartmasını ben farklı şekilde yapıyorum. Denenmesi gereken enfes bir tarif olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz mısır unlu kızartmaları çok severim

    YanıtlaSil
  5. Ay daha once hic duymamistim ama clk guzel gorunuyo hamaratli hanim yine dokturdun ellerine saglik canim denicem merak ettim opuldun

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık balık gibi olmuş çok lezzetli olmalı sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. İlk gördüğümde balık sandım:) hiş yemedim şimdi tadını merak ettim eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  8. Ve aleykümselam benimde bilmediğim bir lezzet denemem lazım ellerine sağlık hem çok pratik bir tarifmiş tam benlik canım :))

    YanıtlaSil