6 Nisan 2014 Pazar

Yumurta Kapaması



Selamün Aleyküm
Yumurta kapamasını uzun zamandır bir çok blogta görüyordum ve denemek istiyordum en son Vişnap Macide arkadaşımda gördükten sonra hemen kalkıp denedim çokta beğendim o zamandan beri bir çok kez denedim en son böyle domatesli biberli denedim ve en çokta böyle beğendim sizde denemek isterseniz buyrun tarife

Malzemeler

  • Haşlanmış yumurta (sayısı size kalmış ) ben bu tarifte 2 tane kullandım
  • 4 tane çeri domates
  • Biber
  • 3-4 tane biber
  • 2 yemek kaşığı tereyağ
  • Nane ve pulbiber

Yapılışı
  • Yumutraları haşlayın
  • Ortadan ikiye bölün 
  • Tavaya yağınızı alın ve eritin eriyen yağa ortadan ikiye kestiğiniz yumurtaların sarısı alta gelecek şekilde yerleştirin
  • İkiye kesilmiş domatesleri ve ikiye kesilmiş biber dilimlerini aralarına yerleştirin
  • Domates ve biberleri arada ters düz ederek sotelenmelerini sağlayın 
  • Son olarak baharatlarını ve tuzunu serpiştirin ve kapatın 
Not eşime yumurtanın sarısı alarji yaptığından ben sarılarını çokararak yaptım.


2 yorum:

  1. kahaltı için harika bir lezzet.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tam benlik olmuş, ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil