21 Kasım 2014 Cuma

Pankek




Malzemeler
  • 2 tane yumurta
  • 1,5 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı yağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yemek kaşığı şeker
  • Un

Yapılışı
  • Yumurta,şeker ve tuz'u içice çırpın
  • Yağ ve sütü ilave ederek çırpmaya devam edin
  • Azar azar un ekleyin,kabartma tozu ilave ederek akışkan bir kek kıvamına gelene kadar un ilave edin

  • Tavanızı çok hafif bir şekilde yağlayın
  • İyice ısınmış tavaya hazırladığınız karışımdan birer yemek kaşığı dökün
  • Arkalı önlü kızartın
  • Dilerseniz çikolata,yağ bal,veya peyin,reçelle arzu ettiğiniz şekilde yiyebilirsiniz

3 yorum:

  1. kahvaltıda ne güzel giderdi şimdi olsada yesem.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  2. Asla hayır demem çok severim:) ben marmelatla yemeyi çok seviyorum:)eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel bloğun takipçisi oldum. Ne güzel şeyler yapmışsınız. Bayıldım. Nefis. İlginizi çekerse ben de bloğuma beklerim. :)

    YanıtlaSil